readytocompete

Alla inlägg under november 2010

Av Malin Mattsson - 20 november 2010 11:31

Min fredagkväll slutade i sängläge med spyhink bredvid och kall handduk i pannan. Jippie vad kul det var.. eller nå..
Gårdagen var rätt lugn, jobbade på fritte mellan 11-14 sen for jag hem och gjorde fläskschnitzel och hasselbackspotatis till mina kära morföräldrar. kände redan på fritte att jag hade en liten huvudvärk som låg tryckte på, men tänkte inte mer på det. Sen for jag upp i åsen och duscha, tog ett par alvedon men hade fortfarande jobbig huvudvärk!
Jag, Dag och Kicken åkte ner på byn och kollade på hockey vilket var skitlängesen man gjorde, fick tusentals flashbacks :P Roligt att umgås med grabbarna lite iaf :) Sen for vi hem och jag åkte ned till Jennie i Brunnsberg där det gänget satt och drack lite. DÅ slog det till! Började flimmra för ögonen och vart illamående. Världens migränattack, vilket jag inte haft på hur länge som helst, så då öste jag ur mig lite sen åkte jag hem åhfyfan vad dåligt jag mådde, kunde knappt köra bil. Vaknade med lite smått huvudvärk idag med men den har gått över :) Idag ska jag ut på en liten promenad med Sofisan sen blir det upp i Åsen. Ikväll blir det kanske att vara chaufför, men vet inte än..

Just ja, för er som inte vet så försöker jag mig på att vara nykter framöver, ska försöka fram till jul :) Det hänger väl lite på det här med mitt projekt att få bättre hälsa också och visst fan kan man ha kul fast man är nykter, iaf om man hänger med eliten som jag oftast gör ;)

Puss

Av Malin Mattsson - 17 november 2010 18:50

Ja, det var ett tag sen, ett bra tag sen! Mycket har hänt. Den största nyheten är väl att det är slut mellan mig och Erik, har varit det sen i början av september. Så Nu bor jag i en litet rum  i en källare. Skitsamma jag orkar verkligen inte berätta om allt som hänt :P

 

Hursomhelst. Nu är jag i Älvdalen på praktik i 5 veckor, är redan inne på min andra vecka. Det går så jävla fort så jag hinner verkligen inte med. Träningen har jag tagit upp igen och går mycket bra än så länge! Aja måste upp i åsen en vända nu, tänkte bara skriva några rader så ni vet att jag lever. Förhoppningsvis kommer jag skriva mer framöver nu. om jag kommer på något vettigt ;)

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards