readytocompete

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin Mattsson - 29 augusti 2010 16:59

Är helnöjd över allt jag handlade igår! Men jag vart så jäkla virrig så glömde bort jättemycket vad jag skulle handla, kom på en sak man skulle börja leta efter, sedan fatsnade man någonstans där man såg något annt så glömde man bort det man skulle kolla efter från början. Jag trodde iaf att det skulle vara mycket större än det var, och det var mycket folk men inte allt lika mycket som jag förväntat mig. Men dit ska jag iaf igen någongång, med Saris <3



Av Malin Mattsson - 29 augusti 2010 07:06

Vart en hel del :) ca 5000 kr fattigare och desto lyckligare är jag! Nu är vi påväg hem och nu längtar jag efter nästa äventyr, Funäsdalen :P KRAM!

 
Av Malin Mattsson - 27 augusti 2010 05:15

LCHF deluxe

 
Av Malin Mattsson - 26 augusti 2010 17:27

Min mamma är så söt, hon ringer och är så orolig över sina uppgifter hon fått. Hon har precis börjat skolan igen och ringer till mig och frågar om råd och läser upp det hon skrivit och frågar om det är bra. Är jag rätt person att bedöma det bara för jag också går i skolan? åh hon är så gulligullig :) Hon hade pratat med morfar och han sa att hon skulle ringa till mig för jag var så bra att uttrycka mig i ord. Bara för han läste min jobbansökan förr :P hehe åh vad jag älskar min släkt!


Imorgon åker jag och Erik neröver mot Göteborg, ska ev sova hos min kusin Veronica över natten sen ska de följa oss till Ullared också på lördagen, ska bli jätterolligt för har inte träffat henne sedan Patrics student och det var när jag gick i åttan, så är det tag sedan nu :P Har också fått reda på min lön idag som jag får imorgon, och får mer än vad jag trodde, alltid ett plus! Jag kommer stortrivas på Ullared känner jag! wihoooooooooooo


Måste bara berätta hur stolt jag är över min gode vän Sandra Olsson som hade sin första körlektion idag, de hade sagt till henne att hon var jätteduktig och inte alls behövde många lektioner. Jag blir så glad för hennes skull! Snart har du körkort och jag lovar dig att det är det bästa du investerat i när du väl har kortet ni handen, då kommer du vara så stolt över dig själv att du tog tag i det så snart som möjligt och inte skjutit upp det flera år! jag är så STOLT över dig Sandra Olsson, älskar dig hjärtat! <3

Av Malin Mattsson - 22 augusti 2010 13:31

Jag känner inte ett dugg ångest för att det är söndag och skola imorgon, det känns så skönt! För första gången känner jag att jag vill vara i skolan, att den är viktigast, att jag vill vara där för att lära mig! Och jävligt bra lärare och schema har vi, tycker jag! Jag tror att det här är vad som behövs för att jag ska lyckas, att jag känner såhär! Det har inte hänt förut, jag är så jävla taggad! Jag längtar tills vi ska beställa studentmössor och sånt, då kommer jag bli ännu mer taggad! Åh ge mig måndag och skola nu! :D

Av Malin Mattsson - 21 augusti 2010 16:29

Jag och Erik gick nyss upp, har bara hunnit äta frukost. Inatt var vi och fiskade kräftor och kokade de när vi kom hem, det kändes brutalt, otäckt och skithäftigt! Finns nog en liten mördare i mig, haha nej då :P Idag hoppas jag bara på att få vara hemma och ta det lungt, det var så jävla skönt att sova idag, har inte fått sova ut på två veckor då jag jobbat och börjat skolan direkt så det här kändes underbart! Nej ska nog fixa lite filmer så jag har något att göra ikväll :) Kram!

Av Malin Mattsson - 20 augusti 2010 23:34

Fiskar kräftor med Jerki :)

 
Av Malin Mattsson - 19 augusti 2010 13:44



  känn kärleken! ;) Inte för att skryta men det här är min bästa kompis Sara Eriksson, Jag älskar dig gumman! <3

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards