readytocompete

Alla inlägg den 8 augusti 2010

Av Malin Mattsson - 8 augusti 2010 10:30

På måndag börjar skolan och jag har redan skitont i magen och hjärtklappningen är på hög nivå! Jag hade fått lov varit ledig, om det bara skulle vara en vecka, och få komma tillbaka till mig själv efter denna jobbiga sommar. Jag skulle så gärna vilja ta med mig Erik och åka på en sista minuten och bara slappna av ett tag, men det är väl bara en dröm!

På ett sätt längtar jag tillbaka till stan, komma in i mina rutiner igen och verkligen ta tag i träningen igen. I sommar har jag lagt det på hyllan, jag har inte haft någon ork och jag vågar inte väga mig för jag tror jag har gått upp igen. Men det kommer försvinna snart igen iaf :) Bara man har viljan och det har jag :) Ett år kvar i skolan och det känns skitbra, en speciell känsla, att veta att sen är man fri, och jag vet precis vad jag vill göra då. Fast det är klart, det kan ju ändras. Bara jag har Erik och Sara i mitt liv så kommer det vara ett lyckligt sådant! Fast jag hade ju hoppats på att mitt lilla gäng hemma i stan också vill flytta hit med mig ;)


Nej nu måste jag göra mig i ordning och äta något för idag ska jag på dop och Erik & Theo i Brindberg :)

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards