readytocompete

Direktlänk till inlägg 26 augusti 2010

bästa mamsen!

Av Malin Mattsson - 26 augusti 2010 17:27

Min mamma är så söt, hon ringer och är så orolig över sina uppgifter hon fått. Hon har precis börjat skolan igen och ringer till mig och frågar om råd och läser upp det hon skrivit och frågar om det är bra. Är jag rätt person att bedöma det bara för jag också går i skolan? åh hon är så gulligullig :) Hon hade pratat med morfar och han sa att hon skulle ringa till mig för jag var så bra att uttrycka mig i ord. Bara för han läste min jobbansökan förr :P hehe åh vad jag älskar min släkt!


Imorgon åker jag och Erik neröver mot Göteborg, ska ev sova hos min kusin Veronica över natten sen ska de följa oss till Ullared också på lördagen, ska bli jätterolligt för har inte träffat henne sedan Patrics student och det var när jag gick i åttan, så är det tag sedan nu :P Har också fått reda på min lön idag som jag får imorgon, och får mer än vad jag trodde, alltid ett plus! Jag kommer stortrivas på Ullared känner jag! wihoooooooooooo


Måste bara berätta hur stolt jag är över min gode vän Sandra Olsson som hade sin första körlektion idag, de hade sagt till henne att hon var jätteduktig och inte alls behövde många lektioner. Jag blir så glad för hennes skull! Snart har du körkort och jag lovar dig att det är det bästa du investerat i när du väl har kortet ni handen, då kommer du vara så stolt över dig själv att du tog tag i det så snart som möjligt och inte skjutit upp det flera år! jag är så STOLT över dig Sandra Olsson, älskar dig hjärtat! <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mattsson - 22 december 2010 15:31

Goddagens! Sitter i Västäng och häller i mig citronvatten i tron på att det inte ska göra lika ont att pissa, hoppas verkligen att det blir bättre!  Dagen börjades men smörgåstårta och tipstolva hos Håkan på fritte, var hur mysigt som helst! Fick en ...

Av Malin Mattsson - 21 december 2010 22:13

Jag är så jävla rädd, jag är så rädd att detta inte ska funka så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte förstöra något. Men efter vi känt varandra i 8 år borde han känna mig, men det är ju det, vi lär ju känna varandra på en helt annan n...

Av Malin Mattsson - 9 december 2010 16:22

Känner att jag verkligen ligger i en svacka nu när det gäller träningen, är inte alls sugen på att träna och känner att jag inte tar i allt vad jag har på träningarna. Ikväll blir det iaf den sista step-upen sen ska jag mysa med den där goa åskalln ;...

Av Malin Mattsson - 5 december 2010 17:07

Helgen har varit helt galet bra, har haft sällskap hela tiden. men nu idag när jag vart ensam började tankarna smyga sig på. men inte de gamla vanliga jävlaskittankarna utan nya positiva, men också lite negativa. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta m...

Av Malin Mattsson - 20 november 2010 11:31

Min fredagkväll slutade i sängläge med spyhink bredvid och kall handduk i pannan. Jippie vad kul det var.. eller nå..Gårdagen var rätt lugn, jobbade på fritte mellan 11-14 sen for jag hem och gjorde fläskschnitzel och hasselbackspotatis till mina kär...

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards