readytocompete

Alla inlägg den 22 december 2010

Av Malin Mattsson - 22 december 2010 15:31

Goddagens! Sitter i Västäng och häller i mig citronvatten i tron på att det inte ska göra lika ont att pissa, hoppas verkligen att det blir bättre!  Dagen börjades men smörgåstårta och tipstolva hos Håkan på fritte, var hur mysigt som helst! Fick en trisslott som jag vann 50 kr på, bättre än ingenting :P

 

Blir så sur, hade inte Urinvägsinfektion, men har samma symptom? Får väl se vart det här slutar, jag skulle iaf höra av mig om jag fortfarande hade ont efter helgen, så det blir iaf inte nyktert på jul ändå :) Jag har absolut inga julkänslor alls, fast längtar till Jul i hopp på att jag får klockan som jag velat ha så länge! Det skulle verkligen göra min dag! Hoppas hoppas! :D

 

Vet inte om denna dag har så mycket mer att erbjuda än en lång dusch senare, så drygt att leva i ovishet om Daggen kommer hem eller inte. Men det visar väl sig..

 

Ska åka och hämta pappsen snart, min bil har ju kukat ihop av kylan så har lånat hans bil idag. Vilket skapar ännu ett problem, om jag inte har någon bil kan jag inte åka till mamma imorgon och då bryter väl hon ihop. Denna kyla Suger!  Önskar jag hade en ny fin röd audi eller passat!

Fittkyla! ville ju åka skoter också, åkte inte skoter på hela förra vintern och nu är det för kallt, blir alldeles knäsvag när jag hör en riktigt grym skoter. aaaaaaaaahhh. Nej fan, nu måste jag rulla bäret. Haha nej jag bara skoja! Men sara fattar iaf, eller hur? ;)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards