readytocompete

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Malin Mattsson - 5 december 2010 17:07

Helgen har varit helt galet bra, har haft sällskap hela tiden. men nu idag när jag vart ensam började tankarna smyga sig på. men inte de gamla vanliga jävlaskittankarna utan nya positiva, men också lite negativa. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, jag är så förrvirrad och vet inte om det här är bra eller dåligt? Antingen kan det bli skitbra, som ingen annan kan ha det eller så skiter sig verkligen allt och jag förlorar någon som betyder så fruktansvärt mycket för mig. Jag tror att jag är lite rädd och jag håller tillbaka mina känslor. För i början med E var det likadant och vi såg ju hur det slutade, det vill jag inte uppleva igen.

Jag ska nog följa med strömmen och se vart det leder, vad som händer, Man kan fan inte vara feg jämt!

hursomhelst, i Fredags följde jag Sara och Immie till Gävle (Majsan, Bertil och Björn var också med). Vi åkte 7 på morgonen och var inte hemma förens typ 9 på kvällen, Vi var på IKEA, mer behöver jag inte säga :P Fast jag köpte inte så mycket, lite julklappar och förvaringssaker bara :) Sen for jag och Saris hem och lekte händiga, om det gick bra direkt kommer jag inte kommentera, det vart som det skulle tillslut iaf!  Igår firade vi Kicken på Kinaresturangen i Mora, det var skitgott och massa trevligt sällskap, efter det for vi hem på hotellet och blev där resten av kvällen :)

Tack Sara, Kicken, Dag, Staffan, Simon, Jonas, Sofie, Björn och Cicci för en väldigt trevlig kväll! :D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards