readytocompete

Direktlänk till inlägg 9 maj 2010

Det är för tidigt!

Av Malin Mattsson - 9 maj 2010 08:57

Jag är vaken nu, men vill sova egentligen. Har varit uppe inatt igen, vaknar av att jag inte kan andas för näsan är helt tjock. Så var det nu på morgonen också, jag fick ut såna stora slemklumpar (snor & blod) så jag tror att hade jag kastat de på någon så hade de dödat ;) Så jävla äckligt faktiskt. Sofi, de är kvar i papperskorgen på toaletten om du är intresserad av att se? ;) jag vet att du vill darling!


Idag ska jag först åka omkring på alla mataförer och se om de har några ögondroppar mot mit öga, annars får jag lov att åka till borlänge eftersom där finns det iaf ett öppet apotek, till skillnad från här i stan :/


Jag känner att jag hade vela sminka mig och riktigt fixa till mig, känns som det var jättelängesen nu, känner mig bara som ett varigt slo nu, hehe. Men smink lär ju inte vara den bästa lösningen för mitt öga :( jag får väl vänta ett tag till. Ska nog färga håret idag eller imorgon iaf, mitt hår lever ju i sin egna värld med massa olika färger och torrt som bara den, just, måste köpa schampo! Påminn  mig sofi!


Man for fell varo sos man ir mes man int vart sos man ulde ;) 


Puss på er och synd om mig!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mattsson - 22 december 2010 15:31

Goddagens! Sitter i Västäng och häller i mig citronvatten i tron på att det inte ska göra lika ont att pissa, hoppas verkligen att det blir bättre!  Dagen börjades men smörgåstårta och tipstolva hos Håkan på fritte, var hur mysigt som helst! Fick en ...

Av Malin Mattsson - 21 december 2010 22:13

Jag är så jävla rädd, jag är så rädd att detta inte ska funka så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte förstöra något. Men efter vi känt varandra i 8 år borde han känna mig, men det är ju det, vi lär ju känna varandra på en helt annan n...

Av Malin Mattsson - 9 december 2010 16:22

Känner att jag verkligen ligger i en svacka nu när det gäller träningen, är inte alls sugen på att träna och känner att jag inte tar i allt vad jag har på träningarna. Ikväll blir det iaf den sista step-upen sen ska jag mysa med den där goa åskalln ;...

Av Malin Mattsson - 5 december 2010 17:07

Helgen har varit helt galet bra, har haft sällskap hela tiden. men nu idag när jag vart ensam började tankarna smyga sig på. men inte de gamla vanliga jävlaskittankarna utan nya positiva, men också lite negativa. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta m...

Av Malin Mattsson - 20 november 2010 11:31

Min fredagkväll slutade i sängläge med spyhink bredvid och kall handduk i pannan. Jippie vad kul det var.. eller nå..Gårdagen var rätt lugn, jobbade på fritte mellan 11-14 sen for jag hem och gjorde fläskschnitzel och hasselbackspotatis till mina kär...

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards