readytocompete

Alla inlägg den 31 maj 2010

Av Malin Mattsson - 31 maj 2010 15:30

Jag och Sandra har legat ute och glassat mellan typ ett och tre, så jävla skönt. Vi har hoppat studsmatta och ätit piggelin, det är livet det! Men nu jävlar bränns det :) blir nog lite aftersun snart :P Eftersom vi åkte hem vid lunch lär jag ta pluggandet nu istället, bara erik kommer hem så han får hjälpa mig, han är så duktig på det :)
Undra vad man ska hitta på för mat idag då, jag är då inte sugen på någonting men ändå vill jag ha något gott. Vi ska då fan köpa en jävla dippjävel idag, jag var så arg igår för att vi glömt köpa den, bara gräddfil! Då satt jag mig på golvet och grät en skvätt, sen tog jag chipspåsen istället på ren vrånghet :P Fan kom på att jag måste betala räkningarna idag, åh jag vill inte, då får jag inga pengar kvar alls :(


Jag tycker att det här är så tråkigt! varför inte bara låta allting vara så slipper vi lägga onödig energi, om ingen säger något så finns det inget att lägga sig i. Vi håller oss till dom vi vill så är det bra sen, vi behöver inte bry oss om varandra om ingenting händer. Så vad bra det hade varit.. menmen


Erik mitt hjärtegull, I love you <3

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards