readytocompete

Alla inlägg den 10 maj 2010

Av Malin Mattsson - 10 maj 2010 20:23

     


Haha fyfan vilken bra dag! Efter skolan följde jag och Storm med Sandra hem för att kolla på den efterlängtade  P.S i love you. Sandra hade varnatför att man skulle grina med de gick ganska lugnt förmig faktiskt, till skillnad från Sandra som grina fan från början till slut, sen kollade jag på Storm, åh fyfan vad kul hon såg ut! Helt röd i ansiktet och grina som bara den. Jag har inte skrattat så mycket på jättelänge, det var så roligt! Ni va så jävla söta!! <3

Just det, jag och Sandra matade 3 änder med banan idag, fan vad de gillade det :P haha.

Nu är jag jävligt trött, ska packa i lite grejer i väskan som måste med inför morgondagen bara, sen ska jag lägga mig eftersom jag ska upp halv 5 imorgon så jag slipper stressa :)


Imorgon åker vi! Ska bli så jävla kul brudar!!


Godnatt!

Av Malin Mattsson - 10 maj 2010 05:45

Usch,jag har varit vaken sen 10 över 5, men det är ingen ide att somna om nu, då kommer jag bara vara ännu tröttare. Att jag aldrig ska bli frisk, det är så trist. Ser fram emot imorgon iaf för då är det stockholm, och jag ska med till varje pris, spelar ingen roll hur rödsprängda mina ögon är eller hur fett med snor jag har i näsan, jag ska med!

Ska iväg till skolan vid åtta, vi ska prata om pjäsen på svenskan som vi ska se imorgon på dramaten. Jag funderar på om jag ska försöka träna lite idag, men det är så jäkla onödigt ifall det blir värre.


Nej fan vad trött jag är, ögonen håller knappt sig öppna. Ska ha en mysmorgon med te, tända ljus och vakna med the voice. Blir bra det :)


Ha det*

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards