readytocompete

Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Malin Mattsson - 6 maj 2010 20:00

  Oh yes, ledarnas ledare! Nej jag skulle säga precis tvärtom faktiskt :P


Sjuk dag iaf. Mycket har hänt men ändå inget nytt, samma människor som inte förstår sina misstag och lägger bördan på andra istället. Jag vet vilka jag kan lita på och inte, och det är skönt. Och jag skulle inte vilja byta ut någon av er, ni är så underbara. Någon dag här framöver ska jag ta mig tid till att skriva ned just det som är så fruktansvärt bra med var och en av er, jag lovar! Och jag håller det jag lovar!


Fortfarande sjuk men det är på bättringsvägen, har bara jätteont i halsen fortfarande. Det är tur att det är helg nu så jag får vila upp mig ordentligt, nej just fan, jag får ju lov att träna hela helgen, är jag frisk i helgen ska jag ng fan se till att träna två pass lördag, söndag för att kompensera veckan! Hoppas!

Åh på tisdag ska vi åka till stockholm med alla 2:orna på skolan, ska bli så grymt kul! Få åka iväg med mina fina flickor och ha allmänt roligt! Fast det har vi ju jämt ändå ;) haha


Nu ska jag joina min supersexiga babe i duschen ;) hejdå!

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards