readytocompete

Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Malin Mattsson - 28 maj 2010 09:00

SÅ, nu är jag hemma igen. Gud vad roligt vi har haft, fast vi bara va 5 från klassen kvar tillslut, tråkigt när alla bangar ur. jaja kul hade vi utan dem :)

Jag är så jävla nöjd med min firre! Trodde fan det var en haj jag fick upp, storm sa att det var som ett skräckfilmsscenario, sättet jag skrek på. Men jag vart ju så chockad, fränt var det!

Jag, Storm och Jonathan sov i min bil, jonathan i framsätet och vi bak, funka rätt bra faktiskt :P Jag och Sandra hade såklart skrattanfall i vanlig ordning, det är så underbart. Vi lyssnade på lite musik och kollade lite på youtube på jonathans dator, det var väldans trevligt, sen däcka jag och lejonhjärta och Storm var vaken alldeles själv stackarn.

Nu ska jag försöka återhämta mig lite med sömn, och så går tiden snabbare tills min älskade pojkvän kommer hem! Vill pussa på dig erik! Jag älskar dig. PUSS

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards