readytocompete

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av Malin Mattsson - 27 maj 2010 21:58

Storfiskaren! Helnöjd är jag :) storm hälsar också! Nu ska vi spela volleyboll :) hej!

 
Av Malin Mattsson - 27 maj 2010 07:03

Ja nu sitter jag här, kommer fortfarande ihåg känslan jag hade för exakt ett år sedan. Den lyckan var otroligt, jag var glad hela dagen! Ja för ett år sedan fick jag körkort och det var det bästa jag gjort i mitt liv! Det är så fruktansvärt skönt att kunna göra vad man vill när man vill, men utan min underbara pappa hade jag inte kunnat göra det, då hade jag inte haft någon bil.
Jag är stolt över mig själv, att jag klarade det. Det är ett hinder som jag kan se om.

Jag tänker vara lika glad hela dagen idag för vi har friluftsdag! Och jag kommer vara lika glad ifall det spöregnar, ingen/inget kan få känslan att försvinna!

Blir borta inatt så blir nog inte så mycket uppdateringar här, men händer det något spännande så kanske ;)


Nu sitter jag med ett stort glas kaffe så  jag kan skita innan vi far till skolan, yes, det funkar, börjar trycka på ;)

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards