readytocompete

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av Malin Mattsson - 5 juni 2010 23:52

Har nyss kommit hem för dagen, har varit borta sen typ ett idag. Då for vi hem till Eriks föräldrar och skulle försöka fixa eriks bil, eller ja, han gjorde det och jag pluggade lite. Men bilen vart inte bra ändå,skitsamma. Sedan for vi och handla lite gott till kvällen, kött och majs som vi grillade nere i mässan, skitgott! Vart ju skitfint väder nu på kvällskvisten, vi har fiskat nästan hela kvällen, bara jag som hade ett napp när jag veva in flötet, två gånger, den ville inte följa med upp. Ville bara smaka lite luft ;) Åkt båt har vi gjort också, hur mysigt som helst! Nu är jag trött som fan. Hoppas på fint väder imorgon så jag kan sola!


Erik, Min prins, Jag älskar dig <3

    Härligt med stor båt ;)

Av Malin Mattsson - 5 juni 2010 11:48

  Nu har mamma och mormor åkt hem, vi har haft det jättemysigt :) Igår åt vi på china direkt när de kom, sen for vi hem och jag gjorde mat åt min älskling, den efterlängtade lasagnen! Sen fixade vi med oss lite fika och begav oss ut till Rämshyttan, alltid lika mysigt att vara där. Vi fiskade men det var inget bra metvatten för det blåste så jävligt. Då provade vi att åka till en annan liten sjö men där var det helt dött istället, så vi åkte hem runt åtta. Den myste vi bara, åt jordgubbar och glass och tittade lite på Cast away innan jag och Erik for och skjutsade hem Madde och Tobias som hade varit på fest hemma hos Sandra O ;) Idag blir det lungt, jag och Älskling ska nog ut på lite kvällsfiske sen om vädret tillåter! Hade mys :)

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards