readytocompete

Alla inlägg den 11 juni 2010

Av Malin Mattsson - 11 juni 2010 23:45

Ok, vinet är slut, nu har jag påbörjat en cider. HAr två öl sen.. Jag och Älsking har allmänt trevligt, lyssnar på bra musik och pratar. bra fredagkväll :) <3

Av Malin Mattsson - 11 juni 2010 20:25

  Före eller efter vinglaset? gissa ;)

 

Av Malin Mattsson - 11 juni 2010 18:42

Jag och älskling ska ha lite myskväll, vi ska äta god baguette med tonfiskröra som jag är så bra på att göra och jag ska ta mig ett glas smultronvin :) kanske två.. Erik håller sig till ölen. Nu håller vi på dona lite hemma sen ska vi bara ta det lugnt, spela lite spel och titta på tv, en perfekt mysdag :)

Av Malin Mattsson - 11 juni 2010 15:54

Jag har varit till skolan idag, det var jätteskönt att sitta där alldeles själv i tystnaden och bara arbeta med rester. lärarna var ju där såklart men de var ju uppepå :) NU ligger jag och väntar på att min sötis ska komma hem, då ska jag ge honom en bamsekram och puss för att han är så snäll, han hade tankat min bil såg jag imorse när jag satt mig i den. tänk om alla hade en sån som han, då skulle alla ha det jävligt bra! Men det är tur att det bara finns en som min Erik och att han är min! :) Sedan ska vi nog ner på stan en sväng och kika, det var längesen. Ikväll vet jag inte vad som händer, har inget planerat. Det hade varit roligt att ut och fiska men det regnar visst ser jag, mig spelar det ingen roll men Erik är lite mer kinkig på den fronten ;P Vi får väl se :)

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards