readytocompete

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Malin Mattsson - 18 juni 2010 15:21

NU har jag städat lite och börja packa lite smått, jag tror inte riktigt att jag fattar att jag kommer vara borta rätt länge, visst kommer väl hem någon helg men det känns ändå konstigt. Fan vad det kommer vara jobbigt att vara ifrån Erik, vi får lov att ses minst var tredje helg iaf, för på praktiken var vi borta från varandra i 3 veckor i streck och det var då det värsta jag varit med om :/
Jag har fortfarande inte ätit något och är fan skithungrirg. får väl se..

Av Malin Mattsson - 18 juni 2010 10:12

Välkommen till kasstväder.se! Jag som önskade att det skulle vara fint väder idag, typiskt! Just nu är jag hur seg som helst, har varken klätt på mig eller ätit något, lär nog göra båda delarna nu snart.
Idag vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske städa och fixa lite inför imorgon, då det ska bakas, då jag ska ta farväl av mina brudar över en fika. Det kommer kännas väldigt tråkigt att inte träffa de varje dag som vanligt, undra om de dagliga skrattanfallen kommer visa sig ändå? ;)

åh shit, jag måste tvätta kom jag på, jag lär väl fan ha med mig hela garderoben om jag ska vara borta så mycket i sommar.. Nej nu ska jag äta något, och solen tittar fram!


Om det är ett försök att få mig att må sämre så funkar det..

Jag känner dig, eller.. kände

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards