readytocompete

Alla inlägg den 6 juni 2010

Av Malin Mattsson - 6 juni 2010 21:53

vad säger ni om en ev tripp till Älvdalen i helgen? är någon slags försommar fest hela helgen i parken? låter väl skoj? Vart fan sugen på att åka upp och vore skitkul med en roadtrip!! vad säger ni?

Av Malin Mattsson - 6 juni 2010 17:51

Lyckan, det är det vi alla söker efter i livet. Jag längtar tills jag når den punkten i livet då jag kan göra allt det som ger mig lycka. Jag vill ha friheten, att inte behöva vänta på rätt tidpunkt.
Nu, runt studenttiderna, har jag funderat mycket, det hade kunnat vara jag. Jag hade kunna ha de friheten jag längtar efter. Men ändå, hade jag inte gjort det valet jag gjorde hade kanske inte mitt förhållande mer Erik hållt och jag hade inte haft möjligheten att lära känna de underbara människor som nu är en stor del av mitt liv. Hade jag gått kvar i Älvdalen hade jag inte varit den människa jag är idag, sedan jag flyttade hit har jag blivit mer ödmjuk och empatisk. Just på grund av de människorna jag har omkring mig, på grund av dem lär jag mig nya saker om mig själv varje dag.
Jag har lyckan, det har jag, men jag vill ha mer. Det känns lite som att jag är för vuxen för min ålder. Jag vill ha ett stort hus, fina barn, hundar och katter och ett någolunda jobb. Jag vill ha det nu! Jag är 19 år, jag borde vilja springa ute på krogen på helgerna men det är inget jag finner intresse i. Någon gång ibland är väl roligt men.. ja.. Jag vet inte. NEJ, jag tänker ta Sandra, Sofi, Storm, Jessica och Erik och flytta till en bubbla, där allt är som jag vill! helt okej tanke faktiskt :) Jag älskar er tjejer, ni är bäst! Erik, du vet vad du betyder! <3 Puss på mitt liv!

Hehe

Av Malin Mattsson - 6 juni 2010 15:09

  Nu är han vaken! Fast han har varit det ett tag :)

 

Av Malin Mattsson - 6 juni 2010 11:31

Erik måste vara den segaste människan jag vet på morgonen, om jag vill att han ska gå upp blir han så vrång och ligger kvar bara för att! Jag vill att han ska komma upp nu så vi kan ner och åka båt och sola :) Jag har tillochmed erbjudit mig att göra hans mackor, men icke, han är inte påväg upp än.. Han bara ligger där och gnyr, fast han är väldigt söt när han gör det :) mitt lilla vackra snuttegull <3

Fan vilka moln det börjar komma, jag vill åka nu :( Ska dricka mitt stora glas kaffe nu och försöka få upp han!!

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards