readytocompete

Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Rakt från hjärtat

Av Malin Mattsson - 6 juni 2010 17:51

Lyckan, det är det vi alla söker efter i livet. Jag längtar tills jag når den punkten i livet då jag kan göra allt det som ger mig lycka. Jag vill ha friheten, att inte behöva vänta på rätt tidpunkt.
Nu, runt studenttiderna, har jag funderat mycket, det hade kunnat vara jag. Jag hade kunna ha de friheten jag längtar efter. Men ändå, hade jag inte gjort det valet jag gjorde hade kanske inte mitt förhållande mer Erik hållt och jag hade inte haft möjligheten att lära känna de underbara människor som nu är en stor del av mitt liv. Hade jag gått kvar i Älvdalen hade jag inte varit den människa jag är idag, sedan jag flyttade hit har jag blivit mer ödmjuk och empatisk. Just på grund av de människorna jag har omkring mig, på grund av dem lär jag mig nya saker om mig själv varje dag.
Jag har lyckan, det har jag, men jag vill ha mer. Det känns lite som att jag är för vuxen för min ålder. Jag vill ha ett stort hus, fina barn, hundar och katter och ett någolunda jobb. Jag vill ha det nu! Jag är 19 år, jag borde vilja springa ute på krogen på helgerna men det är inget jag finner intresse i. Någon gång ibland är väl roligt men.. ja.. Jag vet inte. NEJ, jag tänker ta Sandra, Sofi, Storm, Jessica och Erik och flytta till en bubbla, där allt är som jag vill! helt okej tanke faktiskt :) Jag älskar er tjejer, ni är bäst! Erik, du vet vad du betyder! <3 Puss på mitt liv!

Hehe

 
 
Sofi

Sofi

6 juni 2010 23:52

Malin, sluta... du får mig att gråta!
JAG ÄLSKAR DIG

http://sofiibolinder.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Sandra

8 juni 2010 21:26

Jag älskar dig Malin, ingen kan ta din plats. Du är speciell! Och jag flyttar jätte gärna med dig in i din bubbla :) puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mattsson - 22 december 2010 15:31

Goddagens! Sitter i Västäng och häller i mig citronvatten i tron på att det inte ska göra lika ont att pissa, hoppas verkligen att det blir bättre!  Dagen börjades men smörgåstårta och tipstolva hos Håkan på fritte, var hur mysigt som helst! Fick en ...

Av Malin Mattsson - 21 december 2010 22:13

Jag är så jävla rädd, jag är så rädd att detta inte ska funka så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte förstöra något. Men efter vi känt varandra i 8 år borde han känna mig, men det är ju det, vi lär ju känna varandra på en helt annan n...

Av Malin Mattsson - 9 december 2010 16:22

Känner att jag verkligen ligger i en svacka nu när det gäller träningen, är inte alls sugen på att träna och känner att jag inte tar i allt vad jag har på träningarna. Ikväll blir det iaf den sista step-upen sen ska jag mysa med den där goa åskalln ;...

Av Malin Mattsson - 5 december 2010 17:07

Helgen har varit helt galet bra, har haft sällskap hela tiden. men nu idag när jag vart ensam började tankarna smyga sig på. men inte de gamla vanliga jävlaskittankarna utan nya positiva, men också lite negativa. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta m...

Av Malin Mattsson - 20 november 2010 11:31

Min fredagkväll slutade i sängläge med spyhink bredvid och kall handduk i pannan. Jippie vad kul det var.. eller nå..Gårdagen var rätt lugn, jobbade på fritte mellan 11-14 sen for jag hem och gjorde fläskschnitzel och hasselbackspotatis till mina kär...

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards