readytocompete

Alla inlägg den 15 april 2010

Av Malin Mattsson - 15 april 2010 18:14

Någonting som stör mig något fruktansvärt är folk som klagar så mycket på sin vikt och säger att de vill så gärna börja träna och gå ned i vikt! Ja men vafan gör det då! Jag har sett fler sådana fall då någon skrivit tex att de varit ute och sprungit i 2 timmar och tycker då att de varit så duktiga så de är värda att äta ett kilo godis eller typ en burk beá! Då undrar jag varför man ens anstränger sig? Det kommer ju absolut inte hända något, allt blir förgäves!

Antingen gör man det ordentligt och gör ändringar, man behöver inte sluta med allt man gör, man kan trappa ner, byta ut vissa saker, det blir ju bara mot det bättre!


Så sluta gnäll att det inte händer något om det ändå är erat eget fel!

Av Malin Mattsson - 15 april 2010 15:58

Jag har funderat länge på att skaffa en blogg, tänkt mycket vad jag hade vela skriva men har helt enkelt bara varit för lat för att orka göra en. Men nu jävlar! Fan det kan vara så skönt att skriva av sig och ibland höra vad folk tycker utan att behöva mötas öga mot öga.

Vi få rse vart detta leder, antingen kommer jag väl skriva undan för undan eller så kommer det gå rakt åt helvete med inte ett enda inlägg, det kan bara tiden visa..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards