readytocompete

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Malin Mattsson - 26 april 2010 20:51

Nu jävlar har jag äntligen varit och fixat gymkortet och gymmat! Blev lite struligt i helgen men nu är vi på banan igen.

Känner mig riktigt stolt över mig själv faktiskt, sprang mer än vad jag trodde jag kunde, stort plus för mitt självförtroende kan jag då säga! :)

Nu är jag mätt och nyduschad men har fortfarande det tråkigaste kvar att göra efter duschen, borsta och torka håret! Det måste fan vara det tråkigaste och jobbigaste som finns när man bara vill sova..åh vad tråkigt, får lust att raka av mig skiten bara jag tänker på det! Men jag lär väl pina mig igenom det ändå, som alla andra dagar!


Orkar knappt röra mig så tänker inte skriva nå mer idag. Torka håret, spela tärning och sova står på mitt schema nu, HEJ!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards