readytocompete

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Malin Mattsson - 21 april 2010 13:31

Jag tycker inte om när människor ljuger för mig, när de ljuger en rätt upp i ansiktet och man är mycket väl medveten om det. Förstår ni inte att ingen människa kan ljuga för mig för jag märker det på en gång hos de personerna jag har i min närhet!

Ni vet ju själva att det ni säger är en lögn, och jag med, så varför inte spara på krafterna och säga som det är istället!


Jag har själv ljugit mycket och sårat en väldigt speciell människa i mitt liv, men inte längre, för jag tog lärdom av det och jag ljuger aldrig längre, inte för någon! Så ta mitt råd och ljug aldrig för någon, även om ni tror att personen mår bättre av det så i slutändan kommer även ni att såra någon.


Jag blir så ledsen och besviken när någon ljuger för mig, speciellt när det gäller hon som står mig närmast här i livet. Jag behöver inte ens se henne för avv veta att hon ljuger, det räcker med att höra hennes röst.. det är frustrerande, väldigt frustrerande!


Är hemma från skolan idag, har sådan jävla mensvärk, har haft det hela veckan men idag var det toppen av berget alltså! Så jag skickade massa sms sen somnade jag om och vaknade med världens huvudvärk också, förstår inte varför det blir så? Det händer mig ganska ofta när jag somnar om eller om jag sover lite på eftermiddagen. Så jävla konstigt! Men har iallafall inte haft migrän på länge nu, så jävla skönt! Den här huvudvärken är som en fis i rymden egentligen fast det är irriterande ändå.

Idag ska jag nog göra broccoli och bacon "paj" får se hur det slutar :P Puss på er

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards