readytocompete

Alla inlägg den 29 april 2010

Av Malin Mattsson - 29 april 2010 15:05

Dagen har varit fruktansvärt dålig, man tror att man känner en människa, men tydligen inte. Jag känner mig så sviken och ledsen. men nog om det..

Jag hoppas att dagen blir bättre när min älskling kommer hem, vi ska äta en god sallad idag :)


Funderar över vad jag ska göra imorgon, på valborg. Jag vill inte dricka, jag får bara dåligt samvete då.. och tråkigt att bara sitta hemma. Och det verkar ju som att ingen av dem jag umgås med ska göra något speciellt heller, vad jag vet. Jag tror iallafall att jag och älskling ska göra lite god mat, rostbiff och potatissallad, har varit sugen på det hela veckan.


jag längtar som fan tills jag får skattepengarna. gött! Nej nu ska jag fortsätta ligga i soffan och må dåligt.

Av Malin Mattsson - 29 april 2010 09:50

Börjar halv 11 idag, men ha redan hunnit vara nere på gymmet en sväng, skönt! Ska äta lite frukt nu så jag får tillbaka min energi. måste skynda mig att torka håret nu!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards