readytocompete

Alla inlägg den 18 april 2010

Av Malin Mattsson - 18 april 2010 21:31

 det var helt värdelös alice i underlandet, seg och tråkig, jag trodde den skulle vara rolig och spännande men ack så fel jag hade! Nu vet man att man kan kasta den direkt iaf och vilken tur att man inte slösade massa pengar på att se den på bio, bortkastad tid bara!

vi ska nog snart lägga oss jag och erik, tror jag ska duscha av mig en sväng innan bara. Imorgon är det skola igen, veckorna går så fort, så blir det ju inte bättre av att man får lov att se folk som man hade kunnat mörda rent ut sagt utan att bry sig det minsta om det. jaja. jag ha skitont i magen och vill bara sova, synums!

Av Malin Mattsson - 18 april 2010 19:10

jävlar vad roligt vi hade igår tycker jag, alltid lika roligt att sjunga när det låter förjävligt haha. men det har ju sina motgångar idag, Jag hatar att vara bakfull! Har väl nyss blivit relativt nykter men människa tar ju några dagar innan man är igen.

Nej jag orkar fan inte skriva nå idag, är så jävla seg, ska se om jag ska titta på alice i underlandet bredvid min Älskling som ligger här och sover, mysigt <3

Jag har världens bästa sambo, jag älskar dig så mycket Erik Gustavsson!



 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards