readytocompete

Alla inlägg den 24 april 2010

Av Malin Mattsson - 24 april 2010 14:37

Blev inge gym idag, får fara dit med Sandra imorgon istället. Har iallafall varit och köpt en skön träningsbyxa idag, så funderar på att inviga den med en promenad. Erik är och hjälper en kompis och det är så tråkigt att vara hemma själv och inte har något att göra :/ äh jag går ut en sväng..

Av Malin Mattsson - 24 april 2010 09:57

Jag längtar så mycket till älvdalen jämt, Jag längtar tills vi flyttar dit, jag och min älskling. Ibland saknar jag ungarna så mycket att jag kan sitta och gråta. Det ska bli så mysigt att ha ett eget hus i Dalen så de kan komma och sova hos mig, jag vill se dem växa upp, inte bara träffa dom någon gång ibland.

Men det känns helt sjukt, när Alva är 15, är jag typ 30!! Haha vad jag ska köpa ut åt henne ;)


Saknar er sötungar!!!!!!

 

Av Malin Mattsson - 24 april 2010 09:52

Gårdagen var både skitjobbig och supermysig! Hade nationellt prov på eftermiddagen, har inte en aning om hur det gick. Skrev en film recension på en sida bara men jag tyckte att jag fick med jävligt bra saker för det. Ska bli spännande att se vad de säger..


Efter skolan bestämde jag, Jessica och Sofi oss för att ta en liten myskväll, så vi tittade på pretty woman och gottade oss med chips och grönsaker.

och mitt uppialltihopa kom jag på att vi skulle kasta lite paprika på fiskmåsarna som det kryllade av här ute. Jag värdelös som jag är var fan inte ens i närheten, men det bästa var ju att Sofi träffa! Det var hur roligt som helst! Dagens höjdpunkt, lätt!


Idag ska jag fixa gymkort, så jag och Sofi ska ta oss ett pass idag, men först ska jag sitta på balkongen och få lite färg :)


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards