readytocompete

Alla inlägg den 25 april 2010

Av Malin Mattsson - 25 april 2010 12:57

Tittade nyss på reprisen av körslaget, gud så bra det var och jag blir så glad när rongedal avslutade så starkt med inga sura miner. Jag måste verkligen fått en överdos av empati vid födseln, jag förstår inte hur jag kan sätta mig in så fullständigt i andras liv och känslor. fast det kanske är en bra egenskap, vad vet jag, det är sån jag är.

Fast ibland kan det kännas lite dumt att verkligen sitta och storgrina toll tv:n, men jag sätter in i situationen så jag känner som dom på tv:n gör. Ja det är lite sjukt, hehe.


JA idag blir det iaf träning, ska bli så skönt. Blir nog träning varje dag den här veckan, för innan fredag måste jag har gått ner ett kilo för att hålla mitt mål den här månaden, Inga problem ;D

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards