readytocompete

Alla inlägg den 22 april 2010

Av Malin Mattsson - 22 april 2010 18:21

Dagen blev inte alls som jag tänkt mig!

Upp i morse och duschade och kände några ggr hur det strålade till i ryggen så det gör skitont, händer ibland, så tänkte att jag kunde säkert inte va med på gympan idag, men det gick skitbra, kände inte av det nå mer alls faktiskt, än..

Så slutade det med att jag följde med min gode vän Sandra till gymmet för att prova en gång, åjävlarihelvete vad jobbigt det var, när vi tränat klart och gick av löpbandet vart jag alldeles yr och fick lov sätta mig ner. Har nog aldrig varit så slut som då!

Jag funderar starkt på att köpa gymkort där nu! Förresten så vågade jag väga mig idag, och jag har sammamlagt gått ner ca 5 kilo sedan i början på mars. För mig låter det lite men vafan, håller man i något som väger så mycket kan man inte tänka sig att det har försvunnit så mycket, men det känns ganska mycket iallafall :)

Har nyss duschat och håller på med maten, sen ska jag inte anstränga mig nå mer idag!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards