readytocompete

Alla inlägg den 19 april 2010

Av Malin Mattsson - 19 april 2010 16:07

Den här dagen har varit så kass, haft/har svin ont i magen, kan någon inte bara cutta ur min livmoder så den slutar värka??! Vart lite bättre med Sandras superIpren iaf, men långt ifrån bra.

Idag ska vi städa undan lite och se om vi kan möblera om, sen ska vi nog ut och gå. Fan jag vill ha pengar nu så jag kan börja med nutrilett igen, fast jag tror jag ska prova naturdiet den här gången, de säger att dem är ganska goda så är väl värt att göra ett försök. Skulle egentligen ha vägt mig idag men känner att det inte är någon idé när man man den här jävla mensen, sväller ju upp som en jävla ballong, nej så jag väntar till nästa måndag istället.


Jag har iallafall bestämt mig om mitt lilla ingrepp, jag ska nog göra det! fast ska ringa till min läkare någon dag i veckan och få lite mer information om det så jag vet vad jag ger mig in på, alla tycker då att jag ska göra det så är väl lika bra!


Fan vart har Erik tagit vägen? han borde vara hemma nu? cykeln kanske paja ;) haha ha ha

Av Malin Mattsson - 19 april 2010 07:15

Jag är så jävla trött idag, tur att det är fint väder ute iallafall! :) Idag tänker jag spendera min dag såhär: Skola, hem och möblera om, göra någon rest och ta en rejäl springtur! Efter denna helg hade jag nog behövt springa jorden runt för att kompensera allt! men men ibland måste man få unna sig :)

nu ska jag klä på mig och fixa klart innan skolan!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards