readytocompete

Direktlänk till inlägg 27 april 2010

Trött!

Av Malin Mattsson - 27 april 2010 14:47

jag är så slut och stel idag efter gårdagens gym, men har varit där idag och sprungit lite på bandet iallafall med Madde och Sandra. Så nu är jag bara slut! Nu måste jag duscha och försöka komma på vad man ska äta för något idag.

Halsbränna! suuug röv vad jag hatar att ha det!




Erik Gustavsson! Jag önskar det fanns ett ord, en fras, något jag kan säga som kan bevisa hur jag känner för dig, men det finns inte! Att säga att jag älskar dig räcker inte, för den kärlek jag känner för dig känns helt overklig, jag visste inte att det gick att bry sig så mycket om en människa! Du är verkligen mitt allt och kommer förmodligen alltid att vara. Du är min andra halva, vi känner varandra helt och hållet och det finns ingenting jag döljer för dig! Inte för att det räcker att bara säga det men jag älskar dig så fruktansvärt mycket! Tack för att du är så snäll och underbar mot mig, för att du tar hand om mig och för att du älskar mig! Jag kommer aldrig kunna tacka dig nog för allt du gjort för mig! Puss bästa du!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Malin Mattsson - 22 december 2010 15:31

Goddagens! Sitter i Västäng och häller i mig citronvatten i tron på att det inte ska göra lika ont att pissa, hoppas verkligen att det blir bättre!  Dagen börjades men smörgåstårta och tipstolva hos Håkan på fritte, var hur mysigt som helst! Fick en ...

Av Malin Mattsson - 21 december 2010 22:13

Jag är så jävla rädd, jag är så rädd att detta inte ska funka så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag vill inte förstöra något. Men efter vi känt varandra i 8 år borde han känna mig, men det är ju det, vi lär ju känna varandra på en helt annan n...

Av Malin Mattsson - 9 december 2010 16:22

Känner att jag verkligen ligger i en svacka nu när det gäller träningen, är inte alls sugen på att träna och känner att jag inte tar i allt vad jag har på träningarna. Ikväll blir det iaf den sista step-upen sen ska jag mysa med den där goa åskalln ;...

Av Malin Mattsson - 5 december 2010 17:07

Helgen har varit helt galet bra, har haft sällskap hela tiden. men nu idag när jag vart ensam började tankarna smyga sig på. men inte de gamla vanliga jävlaskittankarna utan nya positiva, men också lite negativa. Jag vet inte riktigt vad jag ska ta m...

Av Malin Mattsson - 20 november 2010 11:31

Min fredagkväll slutade i sängläge med spyhink bredvid och kall handduk i pannan. Jippie vad kul det var.. eller nå..Gårdagen var rätt lugn, jobbade på fritte mellan 11-14 sen for jag hem och gjorde fläskschnitzel och hasselbackspotatis till mina kär...

Presentation

Malin Mattsson, 19 år, Naturmänniska, älskar att fiska, generös, lättsam, lättroad och lite lätt galen!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29 30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards